3keernix
New Member
Baggerbaas [F4:relmof]
|
Post by 3keernix on Feb 9, 2010 16:34:38 GMT 1
Denk het wel man, alleen s' nachts misschien nog nachtbaggeren Ook dat gaat hier de shit worden! Maar in je eentje nachtbaggeren is ook nix
|
|
|
Post by stevenmac26 on Feb 9, 2010 16:37:21 GMT 1
Ook dat gaat hier de shit worden! Maar in je eentje nachtbaggeren is ook nix Daarom komt er een promo campagne om het bij ons te komen doen! Let op je pm de komende nachten op fok!
|
|
3keernix
New Member
|
Post by 3keernix on Feb 9, 2010 16:39:02 GMT 1
Maar in je eentje nachtbaggeren is ook nix Daarom komt er een promo campagne om het bij ons te komen doen! Let op je pm de komende nachten op fok! Dat is niet erg slim Steven, want er zit altijd wel een rat tussen die die PM doorpm't naar de admins..
|
|
|
Post by stevenmac26 on Feb 9, 2010 16:41:07 GMT 1
Daarom komt er een promo campagne om het bij ons te komen doen! Let op je pm de komende nachten op fok! Dat is niet erg slim Steven, want er zit altijd wel een rat tussen die die PM doorpm't naar de admins.. Goed punt, daarom doe ik het ook alleen bij de fokkers die ik redelijk ken. Dat zijn over het algemeen geen ratten!
|
|
3keernix
New Member
|
Post by 3keernix on Feb 9, 2010 16:42:11 GMT 1
Dat is niet erg slim Steven, want er zit altijd wel een rat tussen die die PM doorpm't naar de admins.. Goed punt, daarom doe ik het ook alleen bij de fokkers die ik redelijk ken. Dat zijn over het algemeen geen ratten! Oke,
|
|