|
Post by timmmmm on Feb 20, 2010 22:00:34 GMT 1
Het is het kabinet, dat aan diggelen valt. Wat vinden jullie hier nou van? Wat mij betreft wilde CDA, zoals afgesproken in het kabinet, álle opties onderzoeken, en daar zonder vooroordelen ingaan. PvdA wilde persé dat de opties blijven, deels blijven of een andere missie, een instructerende missie uitgesloten werden. Tegen de afspraken in. Wat mij betreft is Bos dus ook de hoofdschuldige aan de huidige politieke crisis. hou je aan je afspraken. Anyway, het kabinet is nu eenmaal gevallen. Is dat positief of negatief, volgens mijn lieve Poixers? Ik vind aan de ene kant het huwelijk tussen CDA en PvdA een walgelijke compromis om Balkenende maar aan de macht te houden. De combinatie was voor mij gewoon totaal niet serieus te nemen. Aan de andere kant is een politieke crisis de tering voor een land. Demissionare kabinetten zijn kut. En Wilders wordt nu veel te groot voor dit land. Dat is kut. Want Wilders is een draaiende drol, gebaseerd op luchtkastelen en rascisme. Dat bevalt me niet. Wat is jullie mening, lieve poixiepoesjes?
|
|
CBF
Forum Admin
Admin
[Redactie Sport] [F4:timmyeatworldtk]
|
Post by CBF on Feb 20, 2010 23:25:32 GMT 1
Volgens mij was het Verhagen die de boel verpest heeft om zonder overleg naar de NAVO te stappen.
En het kabinet laten vallen lijkt mij niet fantastisch, want wat schieten er ermee op?
|
|
|
Post by timmmmm on Feb 20, 2010 23:29:16 GMT 1
Nou, als 2 partijen niet meer met elkaar door een deur kunnen, schiet je er vooral niets mee op door te blijven zitten. Dan blijft het kabinet, en daarmee het land, in een impasse zitten. Waar niemand iets mee opschiet.
|
|
CBF
Forum Admin
Admin
|
Post by CBF on Feb 21, 2010 0:32:24 GMT 1
Nee, maar met de huidige situatie schiet men ook niks op. Nu is het kabinet gevallen. En nu? Nieuwe verkiezingen. Maar wie zijn bereid om nu met elkaar een coalitie te vormen? Niemand. Dus wat schieten we op? Niks. Aan de andere kant; België bloeide ook helemaal op in de regeringsloze tijd. Dus wie weet
|
|
|
Post by timmmmm on Feb 21, 2010 8:44:55 GMT 1
Ik vrees dat er maar twee opties zullen zijn.
VVD/CDA/PVV
Of
PvdA/SP/GL/PvdD
|
|
3keernix
New Member
Baggerbaas [F4:relmof]
|
Post by 3keernix on Feb 21, 2010 11:17:44 GMT 1
|
|
CBF
Forum Admin
Admin
|
Post by CBF on Feb 21, 2010 13:33:50 GMT 1
CDA gaat echt niet samenwerken met de nazi's van de PVV hoor En die andere optie... Volgens mij voelt de SP zich nog steeds genaaid over de streek die de PvdA uithaalde bij de vorige verkiezingen. Dus ik weet niet of dat wel zo'n goede optie is.
|
|
|
Post by timmmmm on Feb 21, 2010 16:28:39 GMT 1
CDA gaat echt niet samenwerken met de nazi's van de PVV hoor En die andere optie... Volgens mij voelt de SP zich nog steeds genaaid over de streek die de PvdA uithaalde bij de vorige verkiezingen. Dus ik weet niet of dat wel zo'n goede optie is. VVD wil wel met PVV in bed, en CDA doet het met iedereen om maar in de regering te blijven.
|
|
CBF
Forum Admin
Admin
|
Post by CBF on Feb 21, 2010 16:32:28 GMT 1
Volgens mij heeft de VVD ook al gezegd niet met de PVV samen te willen werken. Maar goed, die zullen ook wel weer eens aan de macht willen komen.
|
|
|
Post by timmmmm on Feb 21, 2010 16:55:27 GMT 1
Ja, dat heeft de VVD eens gezegd. En Wilders heeft eens gezegd neit in de regering te willen. Beide uitspraken zijn voor mij evenveel waard
|
|
CBF
Forum Admin
Admin
|
Post by CBF on Feb 21, 2010 19:53:58 GMT 1
Het zijn en blijven politici he
|
|
3keernix
New Member
Baggerbaas [F4:relmof]
|
Post by 3keernix on Feb 21, 2010 23:33:32 GMT 1
|
|
CBF
Forum Admin
Admin
|
Post by CBF on Feb 22, 2010 0:46:58 GMT 1
Mocht dat gebeuren dan emigreer ik.
|
|
|
Post by timmmmm on Feb 22, 2010 12:33:45 GMT 1
Inderdaad. Als Wilders MP wordt, verhuis ik een kilometer of 10 naar beneden, en ga ik in Essen wonen.
|
|
ratel
New Member
Lady
|
Post by ratel on Feb 24, 2010 10:53:59 GMT 1
Wilders Eigenlijk ben ik het ook niet overal mee eens met wat hij zegt en wil.
|
|
|
Post by timmmmm on Feb 24, 2010 12:31:56 GMT 1
Iemand die artikel 1 van de grondwet wil afschaffen, en fundamentele grondrechten af wil pakken van bepaalde groepen Nederlanders, vind ik dood en dood eng.
|
|
CBF
Forum Admin
Admin
|
Post by CBF on Feb 24, 2010 13:54:39 GMT 1
Ik ook. Ik vind het nog enger dat mensen echt op hem willen stemmen.
|
|